مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28سياسي

همراهی مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی/ ورود به ادارات با کارت ملی


جانشین رییس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در لرستان با تقدیر از همراهی مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی، گفت: مردم در مراجعه به دستگاه های دولتی از کارت ملی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر لرستان در خصوص مصوبات جلسه ستاد ملی کرونا به قدر دانی ریاست رییس جمهور، از عموم مردم بابت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و منع ترددها و تعطیلی واحدهای صنفی تقدیر کرد و گفت: همکاری مردم در رعایت دستورالعمل ها به خوبی نمایان است و خوشبختانه با رعایت بسیار خوبی که در زمینه های مذکور توسط مردم انجام شده، طرح جامع کنترل اجتماعی در لرستان به خوبی در حال انجام است.

ثمینی با اشاره به لزوم استمرار رعایت و همکاری مردم، گفت: مردم در ایام باقیمانده همچنان رعایت کرده و همان شرایط را حفظ کنند و خیلی امیدوار هستیم که هفته آینده خبرهای بهتری داشته باشیم.

وی، افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم در مراجعه به دستگاه های دولتی از کارت ملی و شناسه ملی استفاده کنند در غیر این صورت از ورود آنها به دستگاه های دولتی و ارائه خدمات ممانعت به عمل خواهد آمد.

جانشین رییس ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در لرستان، تصریح کرد: در آینده با گسترش خدمات الکترونیکی دولت در مراکز تجمع مانند پاساژها و اماکن پر ازدحام نیز با تهیه زیرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی/ ورود به ادارات با کارت ملی

همراهی مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی/ ورود به ادارات با کارت ملی