مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-28سياسي

سخن از مذاکره در برابر دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می دهد ذلت است


فراکسیون زنان مجلس در پیامی ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را محکوم و تاکید کرد در مقابل دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می دهد و در برابر دانش پاسخی به جز ترور نمی شناسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پیامی ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان را محکوم کرد.

متن پیام فراکسیون زنان مجلس به شرح زیر است: بسم رب الشهداءوالصدیقین  إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ایادی کفر و استکبار و عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی، برای اثبات نوکری به اربان خود با اقدامی وحشیانه دانشمند برجسته ایران را به شهادت رساندند.

این عمل دژخیمانه نشان داد، در مقابل دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می دهد و در برابر دانش پاسخی به جز ترور نمی شناسد، سخن از مذاکره، ذلت است.

 در زمانه ای که مدعیان حقوق بشر با تحریم های ظالمانه و ضد انسانی که حتی مانع رسیدن دارو به بیماران می شود و در شرایط شیوع جهانی بیماری، ملت ایران را تحت فشار قرار دادند، تحت مدیریت شهید دکتر ، ملت شریف ایران و خانواده گرامی آن شهید عزیز، عنوان می دارد که راهی که این شهید بزرگوار آغاز کرده است با حضور جوانان پرشور، مومن و انقلابی پر رهرو خواهد بود و انتقام سخت در انتظار عاملان این ترور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخن از مذاکره در برابر دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می دهد ذلت است

سخن از مذاکره در برابر دشمنی که دانشمند را با گلوله هدف قرار می دهد ذلت است