مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-28سياسي

رییس قوه قضاییه: شهید فخری زاده تصور آمریکا و صهیونیست ها را باطل کرد


دلیل این که شهید فخری زاده مورد خشم و غضب دشمن قرار گرفت، این بود که آمریکا و صهیونیست ها تصور می کردند باید علم و تکنولوژی در انحصار آنها باشد اما او یکی از افرادی بود که این باور آنها را باطل کرد.

- رییس قوه قضاییه گفت: دلیل این که شهید فخری زاده مورد خشم و غضب دشمن قرار گرفت، این بود که آمریکا و صهیونیست ها تصور می کردند باید علم و تکنولوژی در انحصار آنها باشد اما او یکی از افرادی بود که این باور آنها را باطل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رییسی صبح امروز (شنبه) در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، خداباوری و توجه به اخلاق و معنویت، برخورداری از بصیرت، داشتن نگاه انقلابی و روحیه گره گشایی از کار مردم را مهم ترین شاخصه های بسیجیان دانست.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر انطباق روحیه بسیجی با مأموریت های سازمانی برای ارتقاء کارآمدی و افزایش رضایتمندی عمومی در یک مجموعه اداری اظهار داشت: مهم ترین مأموریت دستگاه قضا اجرای عدالت، احقاق حقوق عامه و فصل خصومت هاست و انجام این تکالیف و وظایف با روحیه بسیجی موجب کارآمدی هر چه بیشتر سیستم قضایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: شهید فخری زاده تصور آمریکا و صهیونیست ها را باطل کرد

رییس قوه قضاییه: شهید فخری زاده تصور آمریکا و صهیونیست ها را باطل کرد