مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-28بين الملل

فایینشال تایمز: حل اختلاف با دوحه، هدیه ریاض برای رییس جمهوری منتخب آمریکا


یک روزنامه انگلیسی از تلاش عربستان جهت یافتن راه حل هایی برای بحران منطقه خلیج فارس و کنار زدن اختلافات با کشور قطر به عنوان هدیه ای برای جو بایدن، - یک روزنامه انگلیسی از تلاش عربستان جهت یافتن راه حل هایی برای بحران منطقه خلیج فارس و کنار زدن اختلافات با کشور قطر به عنوان هدیه ای برای جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فایننشال تایمز چاپ انگلیس در گزارشی نوشت، ریاض پس از شکست دونالد ترامپ، رییس جمهوری فعلی آمریکا در انتخابات اخیر این کشور بر تلاش های خود برای پایان دادن به اختلاف نظر و کشمکشی که از سه سال قبل با قطر وجود داشته، افزوده است.

به نظر می رسد تلاش برای پایان دادن به محاصره اعمال شده از سوی عربستان، امارات، بحرین و مصر بر کشور قطر با منابع گاز، در واقع گامی از سوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای نزدیک شدن به جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا بوده و همانند هدیه خداحافظی به ترامپ است که با او روابط جدی داشته و از او در جنگ یمن و نیز پس از جنایت قتل جمال خاشقجی حمایت کرده بود.

در واقع پیش بینی می شود بن سلمان ارتباط سردی با رییس جمهوری آتی آمریکا داشته باشد، به ویژه که بخش گسترده ای از دموکرات های آمریکا او را پس از ماجرای قتل خاشقجی در ساختمان کنسول عربستان در استانبول محکوم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایینشال تایمز: حل اختلاف با دوحه، هدیه ریاض برای رییس جمهوری منتخب آمریکا

فایینشال تایمز: حل اختلاف با دوحه، هدیه ریاض برای رییس جمهوری منتخب آمریکا