مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-28دانش

ضرورت راه اندازی رشته سیاست گذاری اجتماعی در دانشگاه ها


رییس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی بر ضرورت راه اندازی رشته سیاست گذاری اجتماعی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: این برنامه باید برای دوره کارشناسی ارشد راه اندازی و از ابتدا در این رشته به صورت کارشناسی ارشد پیوسته دانشجو گرفته شود.

- رییس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی بر ضرورت راه اندازی رشته سیاست گذاری اجتماعی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: این برنامه باید برای دوره کارشناسی ارشد راه اندازی و از ابتدا در این رشته به صورت کارشناسی ارشد پیوسته دانشجو گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر حداد عادل در جلسه 187 شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سامان یافتن و نهادینه شدن ارتباط بین حوزه و دانشگاه بسیار ضروری است و باید تقویت شود اظهار کرد: ارتباط بین حوزه و دانشگاه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایجاد رشته سیاست گذاری اجتماعی بسیار مفید و لازم است، گفت: هر کسی که دستی در حکومت و سیاست داشته باشد برای اداره امور مملکت با واقعیتی به نام جامعه و اجتماع و علم حقوق مواجه است که علم حقوق روابط اجتماعی را تنظیم می کند و جامعه شناسی ماهیت اجتماع را بیان می کند.

رییس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی افزود: در دهه های اخیر در تمام استانداری ها یک شورای اجتماعی به وجود آمده است که اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی رشته سیاست گذاری اجتماعی در دانشگاه ها

ضرورت راه اندازی رشته سیاست گذاری اجتماعی در دانشگاه ها