مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-28سياسي

مره صدق: ترور شهید فخری زاده آتش انتقام ملت ایران را تندتر می کند


نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: ترور شهید فخری زاده تنها آتش انتقام ملت ایران را تندتر می کند تا دشمتان بدانند که تمام منطقه و جهان کارزار مناسبی برای گرفتن این انتقام است.

- سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ترور شهید فخری زاده در روز گذشته گفت: تنها ثمر این اقدام تروریستی برای دشمنان این است که این اقدام آنها آتش انتقام ملت ایران را تندتر می کند و آنها باید بدانند که تمام منطقه و جهان کارزار مناسبی برای گرفتن این انتقام است.

  وی افزود: اتحاد شومی بین آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورک های جنوب خلیج فارس که به تازگی به اسارت رژیم صهیونیستی درآمده اند، علیه منافع ملت ایران شکل گرفته و آنها وقتی می بینند با تحریم اقتصادی و نظامی نمی توانند به اهداف شوم خود برسند، ترور شخصیت های دانشگاهی و علمی ما را در دستور کار خود قرارداده اند.

  نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: اجزاء این مثلث شوم باید بدانند که علم و دانش در ایران متکی به غرب نیست و اگرچه ما شخصیت های برجسته علمی در زمان های مختلف و عصر حاضر داشته و داریم، اما فاصله علمی دیگر دانشمندان ما نیز با این شخصیت های برجسته چندان زیاد نیست و علم و دانش در ایران امری فراگیر است و متکی به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مره صدق: ترور شهید فخری زاده آتش انتقام ملت ایران را تندتر می کند

مره صدق: ترور شهید فخری زاده آتش انتقام ملت ایران را تندتر می کند