مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-28سياسي

توزیع بسته معیشتی کمک های مومنانه بسیج در ملایر


فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع بسته معیشتی کمک های مومنانه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: حدود 2 هزار و 500 بسته معیشتی در حال توزیع است که این کمک ها با همراهی خیران بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر سید جواد حسینی ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج و سپاه پیرو فرمایشات با یاری خداوند و کمک خیرین اقدام به توزیع کمک های مومنانه داشته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون طی چند مرحله توزیع بسته های کمک های مومنانه در شهرستان انجام شده است افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون سپاه و بسیج اقدام به توزیع 25 هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان و خانواده های زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و خانواده های آسیب دیده از کرونا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های بیماران کرونا و همچنین خانواده های آسیب دیده از کرونا به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در این زمینه حدود 2 هزار و 500 بسته معیشتی در حال توزیع است که این کمک ها با همراهی خیران بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته ها 400 هزار تومان هزینه شده است افزود: این بسته ها به همت و کمک خیران در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته معیشتی کمک های مومنانه بسیج در ملایر

توزیع بسته معیشتی کمک های مومنانه بسیج در ملایر