مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-28دانش

گزینه ترور در پاسخ گزینه لبخند


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مبین لطفی زاده؛ وقتی بنای کار را در تحریف قرار دادید، وقتی آیات الهی را وارونه خواندید، وقتی دل خوشی تان به تضمین امضای کری و آمدن بایدن شد، - وقتی دل خوشی تان به تضمین امضای کری و آمدن بایدن شد، وقتی زبان بر خون خواهی فرو بستید و در عوض فریاد مذاکره خواهی تان گوش عالم را پر کرد؛ می شود ترور دانشمند دیگری از گنجینه دانشمندان هسته ای.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، مبین لطفی زاده؛ وقتی بنای کار را در تحریف قرار دادید، وقتی آیات الهی را وارونه خواندید، وقتی دل خوشی تان به تضمین امضای کری و آمدن بایدن شد، وقتی زبان بر خون خواهی فرو بستید و در عوض فریاد مذاکره خواهی تان گوش عالم را پر کرد؛ می شود خبری که امروز دل های مؤمنین را پر از اندوه ساخت، می شود ترور دانشمند دیگری از گنجینه دانشمندان هسته ای و چه جمعه غم باری شد، جمعه ای که خبر ترور شهید محسن فخری زاده در آن پیچید.

آقای ظریف! آقای همیشه لبخند بر لب! گویا رفاقت های سی ساله با رفقای اجنبی تان آن قدر پررنگ هست که خون حاج قاسم و شهدای هسته ای برای شما کم رنگ جلوه می کند.

شما با چه رویی درخواست محکوم کردن این اقدام تروریستی را از اتحادیه اروپا داشته اید؟ شاید توقع تان این است که آنها انتقام خونهایمان را بگیرند! همان اروپای تحریم کننده، همان اروپای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه ترور در پاسخ گزینه لبخند

گزینه ترور در پاسخ گزینه لبخند