مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:402020-11-28فناوري

ارتقاء تکنولوژی ارتباطی شمار از روستاهای فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از ارتقاء سه سایت روستایی اپراتور اول استان در راستای توسعه و تقویت ارتباطات سیار و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و برخورداری مشترکان از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه خبر داد.

- مهرداد سهرابی شنبه 8 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سه سایت از محل منابع طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین اعتبار و ارتقا یافته است، روستاهای جدید برخوردار از این تکنولوژی را روستای هود در شهرستان اوز، روستای علی آباد در شهرستان قیر و کارزین و روستای شهرک امام خمینی در شهرستان مهر اعلام کرد.

وی افزود: با ارتقای انجام شده، دسترسی هزار و 561 خانوار بالغ بر پنج هزار و 160 نفر از اهالی این روستاها به شبکه ملی اطلاعات فراهم می شود و اهالی روستا می توانند از خدمات و تکنولوژی پرسرعت4G استفاده کنند.

سهرابی مزایای اجرای این طرح را کاهش هزینه های روستاییان، رونق کسب و کار و برخورداری از خدمات آموزش، سلامت، کشاورزی، تجارت و بانکداری الکترونیک بر بستر امن شبکه ملی اطلاعات بیان کرد.

سهرابی همچنین حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت، استاندار فارس، نمایندگان و مسئولین استانی و محلی را موجب دلگرمی همکاران در واحدهای تاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء تکنولوژی ارتباطی شمار از روستاهای فارس

ارتقاء تکنولوژی ارتباطی شمار از روستاهای فارس