مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-28دانش

اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد ایجاد می شود


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم تحقیقات و فناوری از ایجاد پهنه علم و فناوری در شهر یزد خبر داد و گفت: شهر یزد اولین شهر کشور خواهد بود که رسما از پهنه علم و فناوری برخوردار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین رحیمی شعرباف مقدس، صبح امروز در نشست شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد، با اشاره به درخواست دانشگاه یزد برای احداث پهنه علم و فناوری اظهار داشت: خوشبختانه شهر یزد در زمینه اتصال توسعه فناوری به نهادهای علمی گام های بسیار خوبی برداشته و امیدواریم هرچه سریع تر و با رعایت برخی شروط، مجوز احداث پهنه علم و فناوری برای شهر صادر شود.

وی همچنین با اشاره به سند آمایش آموزش عالی با هدف ساماندهی مؤسسات آموزش عالی کشور عنوان کرد: سند آمایش آموزش عالی به عنوان یکی از طرح های اساسی ساماندهی مراکز آموزش عالی از دو سال قبل و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شروع شده است.

رحیمی شعرباف افزود: سند آمایش با هدف بهبود وضعیت تمام مراکز آموزش عالی کشور و متناسب سازی آن با وضعیت داوطلبان ورود به آموزش عالی، نیازهای کشور و ارتقای کیفی مؤسسات آموزش عالی تدوین شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی مراکز آموزشی عالی در برخی استان ها به شدت و در برخی دیگر به صورت خفیف انجام شده و خوشبختانه در استان یزد شاهد رشد و گسترش بی رویه آموزش عالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد ایجاد می شود

اولین پهنه علم و فناوری کشور در یزد ایجاد می شود