مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-28سياسي

ملت ایران به استقبال شهادت می رود/ مجازات سخت در انتظار مباشران ترور شهید فخری زاده


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پیامی به مناسبت ترور شهید فخری زاده، خون شهیدان را جریان ساز دانست و بر ضرورت مجازات مباشران این حادثه تلخ تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام علی شکری همزمان با شهادت محسن فخری زاده از شهدای دانشمند کشور به دست مزدوران کوردل، پیامی صادر و در آن تاکید کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی و استان سمنان با خط سرخ خون حسین (ع) بیگانه نیستند و شهادت طلبی یکی از ویژگی های بارز مردم انقلابی ایران اسلامی است که با اراده ای استوار 40 سال انقلاب شأن را سرپا نگه داشته اند.

شکری در این پیام با اشاره به تداوم دشمنی و عداوت استکبار گران، نوشت: خباثت و کینه ای که دشمنان ما از ملت سرافراز ایران اسلامی که بزرگترین جرمشان انتخاب سبک زندگی اسلامی و ایرانی و اراده ملت در برابر طاغوتیان است، به دل دارند همیشگی است و لذا هرگز دست از دشمنی بر نخواهند داشت زیرا پیشرفت های ایران اسلامی در اوج تحریم ها و مشکلات، خاری در چشم آنان است.

وی در بخشی از این پیام با بیان اینکه ملت ایران اسلامی پشتیبان ولایت فقیه و امامشان هستند و از شهادت نه تنها هراسی نداشته بلکه آن را به آغوش می کشند زیرا فرزندانی مانند حاج قاسم سلیمانی از این آب و خاک سر برآورده است، می نویسد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران به استقبال شهادت می رود/ مجازات سخت در انتظار مباشران ترور شهید فخری زاده

ملت ایران به استقبال شهادت می رود/ مجازات سخت در انتظار مباشران ترور شهید فخری زاده