مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-28سياسي

نیروی دریایی ارتش نقش کلیدی در توسعه سواحل مکران بر دوش دارد


فرماندار جاسک با تاکید بر اینکه در آینده تامین امنیت کشتی های نفتی منطقه سواحل مکران به عهده نیروی دریایی خواهد بود، بیان داشت: در آینده ای نزدیک سواحل مکران به قطب صادرات نفتی تبدیل می شود و نیروی دریایی ارتش نقش اصلی و تعیین کننده ای در حفاظت و حراست .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاسک، محمد رادمهر  در مراسمی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در جمع دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی ولایت ارتش برگزار شد، اظهارداشت: رشادت ها و دلاورمردی های نیروی دریایی ارتش بود که امنیت جزایر، بنادر، سواحل و دریاها به ویژه آبادان و خرمشهر و آب های نیلگون خلیج فارس و سواحل مکران در دوران جنگ تحمیلی تامین شد.

وی با تاکید بر اینکه در آینده تامین امنیت کشتی های نفتی منطقه سواحل مکران نیز به عهده نیروی دریایی خواهد بود، بیان داشت: در آینده ای نزدیک سواحل مکران به قطب صادرات نفتی تبدیل می شود و نیروی دریایی ارتش نقش اصلی و تعیین کننده ای در حفاظت و حراست از توسعه نفتی سواحل مکران خواهد داشت.

فرماندار جاسک با اشاره به اینکه رشادت های دلاورمردان نیروی دریایی ارتش در هفتم آذر، دشمن را در دریا تا پایان جنگ زمین گیر کرد، تصریح داشت: حضور نیروی دریایی در صحنه های نبرد زمینی و حماسه هایی که تفنگداران و تکاوران این نیرو در حفظ آبادان و شکستن محاصره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی ارتش نقش کلیدی در توسعه سواحل مکران بر دوش دارد

نیروی دریایی ارتش نقش کلیدی در توسعه سواحل مکران بر دوش دارد