مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-28ورزشي

بهترین های هفته سوم لیگ برتر بیستم


در تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر بیستم ، گادوین منشا، امیر روستایی، محسن مسلمان،فرشاد محمدی مهر، میلیچ، پیام نیازمند، ریکانی، فریبرز گرامی و میثم تهیدست حضور دارند.

- ، هفته سوم از دور بیستم لیگ برتر فوتبال ایران هم با انجام 8 دیدار در 3 روز مختلف برگزار شد و به پایان رسید و تیم ها با توجه به عملکردی که در این هفته از رقابت ها داشتند تغییراتی در جدول رده بندی صورت دادند.

در این میان مثل همیشه برخی بازیکنان عملکرد خوب و قابل قبولی از خودشان به نمایش گذاشته و در نتیجه ای که برای تیم شان رقم خورد موثر ظاهر شدند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم: دروازه بان: پیام نیازمند (سپاهان) ایلنا نوشت؛ گلر سپاهان در دیدار مقابل تراکتور که با یک روز تاخیر برگزار شد عملکرد خوب و قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و با انجام یک بازی کم اشتباه توانست دومین کلین شیت پیاپی خودش را در لیگ بیستم به ثبت برساند.

نیازمند در چند موقعیت با واکنش های به موقع مانع به نتیجه رسیدن حملات تراکتوری ها شد و سه امتیاز ارزشمند سپاهان که از تبریز به اصفهان برده شد تا حدی به عملکرد خوب نیازمند وابسته است.

مدافع میانی: میثم تهیدست (نفت مسجد سلیمان) شاگردان مجتبی حسینی در هفته سوم دست به کار ارزشمندی زده و توانستند پرسپولیس را متوقف کنند و عملکرد خوب خط دفاعی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین های هفته سوم لیگ برتر بیستم

بهترین های هفته سوم لیگ برتر بیستم