موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-28بين الملل

منابع امنیتی: کره شمالی به دنبال سرقت اطلاعات محرمانه انگلیس درباره واکسن کرونا بوده است


منابع امنیتی اعلام کردند، کره شمالی به یک گروه سایبری تحت حمایت دولت اجازه داد تا به عنوان شکارچی عمل کرده و اطلاعات محرمانه انگلیس درباره واکسن کووید 19 را سرقت کند.

- منابع امنیتی اعلام کردند، کره شمالی به یک گروه سایبری تحت حمایت دولت اجازه داد تا به عنوان شکارچی عمل کرده و اطلاعات محرمانه انگلیس درباره واکسن کووید 19 را سرقت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، این خلافکاران سایبری شرکت داروسازی آسترازنکا را که برای تولید واکسن کووید 19 انگلیس با دانشگاه آکسفورد همکاری می کند، هدف گرفتند.

نتایج اولیه حاکی از آن است که این واکسن دانشگاه آکسفورد چیزی بین 60 تا 90 درصد موثر بوده و اکنون از تنظیم کنندگان خواسته شده تا آن را ارزیابی کنند.

این هکرها با پیشنهادات کاری جعلی و ساختگی به کارمندانی که با شرکت داروسازی آسترازنکا مستقر در مقرش در کمبریج کار می کردند، نزدیک شدند.

آنها خودشان را در قالب استخدام کنندگانی که برای شرکت های رقیب کار می کنند، جا زدند و طی هفته های اخیر پیام هایی را از طریق شبکه اجتماعی تجاری لینکدین و همچنین از طریق اپلیکیشن واتس اپ ارسال کردند.

سپس برای کارمندان شرکت داروسازی آسترازنکا اسناد و مدارکی ارسال شد که ادعا می شود فرم رزومه ای بوده که شامل کد کامپیوتری مخربی نیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع امنیتی: کره شمالی به دنبال سرقت اطلاعات محرمانه انگلیس درباره واکسن کرونا بوده است

منابع امنیتی: کره شمالی به دنبال سرقت اطلاعات محرمانه انگلیس درباره واکسن کرونا بوده است