مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-28اقتصادي

توزیع روزانه 950 تن گوشت مرغ منجمد و گرم


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه 950 تن گوشت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، رضا سالمی گفت: قرار بود ابتدا میادین میوه و تره بار از گوشت مرغ گرم و منجمد تأمین شود پس از آن در مرحله بعدی به توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه های زنجیره ای ورود کنیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران، افزود: طی یک هفته اخیر با توزیع گسترده در میادین، مرغ کافی وارد میادین میوه و تره بار شد و از امروز شنبه 8 آذرماه 99، مرغ گرم در فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد و کمبودی در این زمینه نداریم.

سالمی تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته روزانه 650 تن مرغ گرم و 300 تن مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار استان تهران و فروشگاه های زنجیره ای توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت 18 هزار و 500 تومان و مرغ منجمد با نرخ 15 هزار تومان باید به دست مصرف کنندگان برسد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اکنون روزانه بین یک هزار و 500 تا 2 هزار تن مرغ گرم و منجمد به بازار سراسر کشور عرضه و توزیع می شود.

وی اضافه کرد: پیش از این روزانه بین 600 تن مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان ها در سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 950 تن گوشت مرغ منجمد و گرم

توزیع روزانه 950 تن گوشت مرغ منجمد و گرم