مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-28اقتصادي

دست روی دل مرغدار نگذارید که خون است!


مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان مرکزی گفت: مشکلاتی اعم از بی ثباتی قیمت حمل و نقل و افزایش قیمت نهاده ها و عدم تخصیص به موقع نهاده دولتی سبب بروز مشکلاتی در صنعت طیور شده که تداوم این مشکلات ورشکستگی بسیاری از مرغداران را همراه خواهد داشت.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان مرکزی گفت: مشکلاتی اعم از بی ثباتی قیمت حمل و نقل و افزایش قیمت نهاده ها و عدم تخصیص به موقع نهاده دولتی سبب بروز مشکلاتی در صنعت طیور شده که تداوم این مشکلات ورشکستگی بسیاری از مرغداران را همراه خواهد داشت.

علی اکبر حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از نهم مهرماه تا بیستم همان ماه، جوجه به سبب قیمت پایینش در بازار کمیاب شده بود، همین امر سبب کمیاب شدن مرغ زنده در بازار و در نهایت کاهش عرضه و افزایش تقاضا و افزایش قیمت مرغ در بازار شد، اما به نظر می رسد تا دو هفته آینده این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه شرایط موجود باعث شد قیمت جوجه از حدود دو هزارتومان به حدود سه هزارتومان افزایش پیدا کند، افزود: بیشتر جوجه های مورد نیاز استان مرکزی از سمت شمال کشور وارد می شوند، در استان مرکزی تنها یک واحد جوجه کشی مرغ مادر موجود است که تولیدات آن کفاف نیاز استان را نمی دهد و باید مابقی نیاز از سایر استان ها تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست روی دل مرغدار نگذارید که خون است!

دست روی دل مرغدار نگذارید که خون است!