مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-28اقتصادي

کاهش 44 درصدی تردد در هفته اول اعمال محدودیت های کرونایی در جاده های همدان


مدیر مرکز مدیریت و کنترل راه های استان همدان از کاهش 44 درصدی تردد در نخستین هفته اعمال محدودیت های کرونایی در جاده های استان خبرداد.

- سعید کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در هفته گذشته یعنی از یکم تا هشتم آذرماه جاری یک میلیون و 870 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 44 درصدی دارد.

وی تصریح کرد: در نخستین هفته اعمال محدودیت های کرونایی 197 هزار تردد ورودی و 200 هزار تردد خروجی در جاده های استان به ثبت رسیده که بیشترین تردد در محور همدان- بهار بوده است.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در جاده های استان عادی و روان است، یادآور شد: با توجه به تصاویر دوربین های جاده ای تردد در محورهای استان روان بوده و در برخی از جاده های استان مه گرفتگی وجود دارد.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل راه های استان همدان بیان کرد: در ساعات ابتدای صبح امروز در بخشی از محور همدان- اسدآباد و همدان- ساوه مه گرفتگی وجود داشت و محور فرعی گنجنامه- تویسرکان نیز تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد از مسیرهای همدان- جوکار- تویسرکان و همدان- اسدآباد-تویسرکان انجام می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 44 درصدی تردد در هفته اول اعمال محدودیت های کرونایی در جاده های همدان

کاهش 44 درصدی تردد در هفته اول اعمال محدودیت های کرونایی در جاده های همدان