مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-28سياسي

شلاق خوردن کارگر درخواست چه کسی بود؟


اجرای حکم شلاق «داوود رفیعی» با پیگیری مدعی العموم بوده و علی ربیعی به عنوان شاکی خصوصی در این حکم، مداخله ای نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صالح نیکبخت در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مدعی العموم پیگیر اجرای حکم شلاق کارگر شده است، افزود: ربیعی و وزارت کار از داوود رفیعی کارگری که مجازات شلاق برای او اجرا شده، شکایت نکرده بود و من هم متاسفم که حکم مجازات شلاق در مورد او اجرا شد.

وی با بیان اینکه من وکیل داوود رفیعی کارگری که حکم شلاق برای او اجرا شده است، بودم، اضافه کرد: وی پرونده های متعددی با مدیران یکی از شرکت های خودروسازی داشت.

رفیعی یکی از افراد صادقی بود که دقیقا جرایم وی از مصادیق جرم سیاسی کنونی بوده و نه به عنوان نفع شخص، او مدافع کارگران اخراجی آن شرکت خودروسازی بود.

نیکبخت خاطرنشان کرد: البته در پرونده ای که داوود رفیعی به مجازات شلاق محکوم شده بود، من وکالت وی را نداشتم ولی در جریان کل ماجرا هستم.

این وکیل دادگستری اظهارداشت: در حقیقت نه آقای ربیعی و نه وزارت کار از این کارگر شکایت نکرده بودند اما چون آنها پلاکاردهایی را برافراشته بودند و در آنجا هم نوشته بودند هم مرگ بر آمریکا و هم مرگ بر وزیر کار، ظاهرا گزارشی توسط ماموران انتظامی از این اقدام تهیه شده بود و رفیعی نه به خاطر مرگ بر آمریکا گفتن، بلکه به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلاق خوردن کارگر درخواست چه کسی بود؟

شلاق خوردن کارگر درخواست چه کسی بود؟