مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-28اقتصادي

انتقال ایست و بازرسی شهید مدنی مهمترین مطالبه مردم مهریز است


انتقال پاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی مهمترین مطالبه مردم و مدیریت شهری این شهرستان از مسئولان ارشد استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، زهرا دهقانی زاده شب گذشته در نشست خبری آنلاین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، تکمیل ساختمان شهرداری این شهرستان را از جمله اولویت های اجرایی شورای اسلامی مهریز دانست و اظهار کرد: ساختمان قدیمی شهرداری مهریز در سال 86 تخریب و تا امسال هیچ اقدامی اساسی برای ساخت مجدد آن انجام نشده است.

وی افزود: ساختمان جدید شهرداری مهریز با مساحتی بالغ بر 2700 مترمربع و شش میلیارد تومان اعتبار در سه طبقه اداری بعد از 14 ساله ساخته شده است.

رییس شورای اسلامی شهرستان مهریز راه اندازی اتوماسیون اداری به منظور ارائه خدمات الکترونیک را از دیگر اولویت های اجرایی این دوره شورای شهر دانست و گفت: با توجه به این که شهرداری مهریز درآمد ثابت و پایداری ندارد، حمایت استانداری این مدیریت شهری در این شهرستان برای اتمام طرح های نیمه تمام ضروری است.

دهقانی زاده پراکندگی محدوده شهری در مهریز را از جمله دغدغه های شهرداری برای ارائه خدمات مختلف عنوان و تصریح کرد: انتقال پاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی از دیگر مطالبات جدی مردم و مدیریت شهری مهریز از مسئولان ارشد استان یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ایست و بازرسی شهید مدنی مهمترین مطالبه مردم مهریز است

انتقال ایست و بازرسی شهید مدنی مهمترین مطالبه مردم مهریز است