مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-28بين الملل

اولین بار نام شهید فخری زاده اولین بار چه زمان در رسانه ها مطرح شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سال 2018 در جریان برنامه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اسناد ادعایی برنامه هسته ای ایران، - در سال 2018 در جریان برنامه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اسناد ادعایی برنامه هسته ای ایران، او از یکی از دانشمندان هسته ای ایران نام برد و وی را مسئول اصلی برنامه هسته ای ایران معرفی کرد: محسن فخری زاده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سال 2018 در جریان برنامه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص اسناد ادعایی برنامه هسته ای ایران، او از یکی از دانشمندان هسته ای ایران نام برد و وی را مسئول اصلی برنامه هسته ای ایران معرفی کرد: محسن فخری زاده.

شاید برخی از فعالان رسانه ای و مردم عادی برای اولین بار بود که نام محسن فخری زاده را می شنیدند، اما خبرنگاران و تحلیلگرانی که پرونده هسته ای ایران را به طور جدی دنبال می کردند، از مدت ها قبل با این نام آشنا بودند.

سابقه اولین انتشار رسمی نام این شهید سرافراز به بیش از یک دهه پیش از آن، یعنی مارس سال 2007 (فروردین 1386) بازمی گردد.

در آن سال، شورای امنیت سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه 1747، نام محسن فخری زاده را تحت عنوان یکی از دانشمندان ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بار نام شهید فخری زاده اولین بار چه زمان در رسانه ها مطرح شد؟

اولین بار نام شهید فخری زاده اولین بار چه زمان در رسانه ها مطرح شد؟