مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28اجتماعي

پیش بینی رگبار تگرگ برای کرمانشاه/ هشدار وقوع آبگرفتگی و سیلاب های محلی


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: شرایط ناپایدار و بارش مستقر در منطقه طی امروز و فردا، علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در بعضی از مناطق با رگبار تگرگ و سیلاب های محلی هم همراه می شود.

- شهنار حق پرست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب و هوای استان طی هفته جاری، اظهار داشت: در ادامه سامانه بارشی مستقر در جو منطقه هوای استان طی امروز و فردا، ابری به تناوب همراه با وزش باد، بارندگی و رعد برق خواهد بود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار و بارش در منطقه اورامانات نواحی غربی و نیمه جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار است، این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در بعضی از مناطق با رگبار تگرگ و سیلاب های محلی هم همراه می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش این سامانه علاوه بر ارتفاعات ممکن است که در پاره ای از نقاط در نواحی سردسیر به شکل برف هم دیده شود.

وی تصریح کرد: با خروج این سامانه از جو منطقه در روزهای دوشنبه و سه شنبه تشکیل مه صبحگاهی در برخی نقاط و کاهش نسبی دما طی ساعاتی از شب مهمترین پدیده های مورد انتظار در سطح استان خواهد بود.

حق پرست با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل چهار و حداکثر 16 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است، گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رگبار تگرگ برای کرمانشاه/ هشدار وقوع آبگرفتگی و سیلاب های محلی

پیش بینی رگبار تگرگ برای کرمانشاه/ هشدار وقوع آبگرفتگی و سیلاب های محلی