مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:352020-11-28اجتماعي

کرونا؛ حیاط خلوت شکارچیان


محدودیت های ایام کرونا و خلوت شدن محیط طبیعی فرصتی شده تا شکارچیان غیرمجاز سراغ حیات وحش بروند و تخلفات صید و شکار غیرمجاز بیشتر شود.

- ایسنا/کرمانشاه محدودیت های ایام کرونا و خلوت شدن محیط طبیعی فرصتی شده تا شکارچیان غیرمجاز سراغ حیات وحش بروند و تخلفات صید و شکار غیرمجاز بیشتر شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه به متخلفان هشدار جدی داد که از ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست خودداری کنند و از تشدید نظارت و افزایش گشت زنی یگان های محیط زیست در این مناطق خبر داد.

آزاد شیخ ویسی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به محدودیت های ترددی که به دلیل شرایط بیماری کرونا در نظر گرفته شده، افزود: همیشه افراد فرصت طلبی هستند که از این شرایط و خلوت شدن محیط طبیعی استفاده کرده و به حیات وحش آسیب می زنند.

وی از تشدید گشت زنی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست به دلیل این شرایط و با هدف جلوگیری از صید و شکار غیرمجاز خبر داد و عنوان کرد: با افزایش گشت زنی که در این مدت داشتیم، در برخی از مناطق تا دو برابر کشف تخلفات بیشتر شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یادآور شد: در این مدت اگرچه از نظارت بر تمام مناطق تحت مدیریت غافل نیستیم، اما در نقاطی که تمرکز حیات وحش بیشتر است مانند قراویز، زلزله زرد و پناهگاه بیستون بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ حیاط خلوت شکارچیان

کرونا؛ حیاط خلوت شکارچیان