مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-28اجتماعي

پایش لحظه به لحظه موقعیت مکانی شناورها با سامانه ایرانی


یک شرکت دانش بنیان، سامانه ای برای پایش لحظه به لحظه شناورها و سیستم هوشمند مدیریت مصرف انرژی، مبتنی بر اینترنت اشیا عرضه کرد.

- یک شرکت دانش بنیان، سامانه ای برای پایش لحظه به لحظه شناورها و سیستم هوشمند مدیریت مصرف انرژی، مبتنی بر اینترنت اشیا عرضه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، محمد جابری مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ماژول ، کیت آموزشی ، سیستم هوشمند مدیریت مصرف ، مودم روتر و سیستم هوشمند کنترل ترافیک دریا-ساحل را از جمله محصولات تولیدی این شرکت دانست و گفت: کیت آموزشی ما برای آموزش و نمایش عملکرد فناوری IoT در نمایشگاه ها و آموزش تخصصی و کاربردی نیروهای متخصص حوزه اینترنت اشیا کاربرد دارد.

وی سیستم هوشمند مدیریت مصرف را یک زیرساخت سخت افزاری دانست که امکان تبادل دو طرفه اطلاعات را بین دستگاه ها و مرکز کنترل و با استفاده از اینترنت اشیاء محقق می کند و ادامه داد: ماژول BMS مبتنی بر اینترنت اشیا سیستمی است که از طریق اجزای خودکنترل قسمت های مختلف ساختمان و نمایش خروجی های مناسب را برای کاربر امکان پذیر کرده است.

جابری با اشاره به سامانه هوشمند کنترل ترافیک دریا-ساحل تولیدی این شرکت خاطر نشان کرد: این محصول سامانه ای است که موقعیت مکانی شناورها، مصرف سوخت شناورها، مسیر حرکت، میزان بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش لحظه به لحظه موقعیت مکانی شناورها با سامانه ایرانی

پایش لحظه به لحظه موقعیت مکانی شناورها با سامانه ایرانی