مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-28سياسي

رضایی: خنثی سازی تحریم ها و غلبه بر آنها مقدمه ای برای رفع تحریم ها است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر تلاش برای خنثی سازی تحریم ها و غلبه بر آنها در دستور کار قرار گیرد مقدمه ای برای رفع تحریم ها خواهد شد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر تلاش برای خنثی سازی تحریم ها و غلبه بر آنها در دستور کار قرار گیرد مقدمه ای برای رفع تحریم ها خواهد شد.

ابراهیم رضایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره چگونگی حل مشکلات اقتصادی گفت: راهکار حل مشکلات کشور داشتن اعتقاد به پیشرفت درون زا و برون نگرا است.

بدان معنا که بدانیم پیشرفت ما متکی به استفاده از توانمندی های داخلی و به کارگیری توان متخصصین خودی است پس تا این بینش در سطح مسئولین ما به وجود نیاید قطعا پیشرفت رخ نخواهد داد.

وی افزود: البته این نگاه منافی روابط بین الملل نیست و آن را نفی نمی کند بلکه معتقدیم که روابط بین الملل یک تسهیل گر و نه یک گره گشا است.

نماینده دشتستان خاطرنشان کرد: آنگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در مقابله با تحریم ها دو مسیر خنثی سازی تحریم ها و غلبه بر آنها و رفع تحریم ها پیش روی ماست، تجربه تاریخی به ما نشان داده که اگر صرفا با نگاه منفعلانه برای رفع تحریم ها قدم برداریم نتیجه مثبتی عائد ما نخواهد شد چون طرف مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: خنثی سازی تحریم ها و غلبه بر آنها مقدمه ای برای رفع تحریم ها است

رضایی: خنثی سازی تحریم ها و غلبه بر آنها مقدمه ای برای رفع تحریم ها است