مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:302020-11-28سياسي

قطعا ملت ایران از خون شهید فخری زاده نخواهد گذشت


دادستان کل کشور در پی ترور شهید فخری زاده با انتشار پیامی نوشت: قطعا ملت شهید پرور ایران از خون پاک این شهید نخواهد گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در پی ترور محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که منجر به شهادت وی شد حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

متأسفانه با خبر شدیم که بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اقدامی بزدلانه، یکی از عزیزان و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید عزیز محسن فخری زاده که سال های طولانی از عمر پربرکت خویش را صرف مجاهدت و ارتقا توان دفاعی کشور نمود همچون خاری در چشم استکبار جهانی و استخوانی در گلوی صهیونیسم خونخوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعا ملت ایران از خون شهید فخری زاده نخواهد گذشت

قطعا ملت ایران از خون شهید فخری زاده نخواهد گذشت