مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:302020-11-28سياسي

قطار پرسرعت علم وتکنولوژی درایران با ترور دانشمندان متوقف نمی شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: دشمن نمی تواند با حذف فیزیکی و ترور دانشمندان ایران قطار پرسرعت پیشرفت علم و تکنولوژی را متوقف کند.

- سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند شهید ایرانی محسن فخری زاده توسط ایادی استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده مردم ایران اظهار داشت: هرگونه انفعال و کوتاهی در مقابل شهادت و ترور این بزرگواران اصلاً شایسته نیست و دشمن باید بداند انتقامی سخت در انتظار است.

وی با بیان اینکه خون دانشمندان شهید ایران اسلامی ضامن بقا و حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: دشمن فکر می کند می تواند با حذف فیزیکی و ترور دانشمندان ایران قطار پرسرعت پیشرفت علم و تکنولوژی را متوقف کند اما باید بداند مکتب و راه شهدا توسط دانشمندان جوان ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن انتقاد از برخی از افراد که با وجود تمام این دسیسه ها و دشمنی ها هنوز نگاهشان به خارج از مرزهاست، تصریح کرد: این وادادگان و دلسپردگان به غرب باید بدانند هیچ وقت دشمن در جهت منافع ملت ایران گام بر نمی دارد و بلکه در هر زمان و مکان سعی می کند که مقاومت مردم ایران را بشکند، پس بهتر است که این افراد به جای دلدادگی به غربی ها نگاه خود را به درون مرزها سوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار پرسرعت علم وتکنولوژی درایران با ترور دانشمندان متوقف نمی شود

قطار پرسرعت علم وتکنولوژی درایران با ترور دانشمندان متوقف نمی شود