مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:202020-11-28سياسي

وزیر دفاع: راه شهید فخری زاده با قوت ادامه می یابد


شهید دکتر فخری زاده از دانشمندان برجسته، اما بی ادعا و بسیار مخلص بود و کار های بزرگی هم در حوزه دفاعی کشور و هم در تولید کیت تشخیص کرونا و تولید واکسن برای این بیماری انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در ارتباط تصویری با شبکه خبر با اشاره به جرییات عملیات ترور شهید محسن فخری زاده گفت: شهید فخری زاده امروز در یک سفر در اطراف تهران مورد هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفتند و تیم حفاظت ایشان در این عملیات درگیر شدند و متاسفانه ایشان و دونفر از همراهان زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند، اما متاسفانه کار تیم پزشکی به نتیجه نرسید و آقای فخری زاده به شهادت رسیدند.

او افزود: بر اساس گزارش هایی که از تیم همراه ایشان در صحنه داریم ابتدا خودروی حامل ایشان هدف تیراندازی قرار می گیرد و بعد از لحظاتی خودروی نیسانی که حامل مواد منفجره بوده در نزدیکی ایشان منفجر می شود و همزمان نیز تیراندازی انجام می شود؛ در نهایت مجموع جراحات وارده باعث شهادت ایشان می شود.

وزر دفاع درباره علت انتخاب فخری زاده به عنوان هدف ترور تروریست ها اظهار کرد: ایشان معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی کشور بودند و دارای یک وجهه علمی بالا و سابقه طولانی در نوآوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: راه شهید فخری زاده با قوت ادامه می یابد

وزیر دفاع: راه شهید فخری زاده با قوت ادامه می یابد