مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:102020-11-28سياسي

تعطیلی ادارات در شهرهای قرمز مازندران


استانداری مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی ادارات استانی و شهرستانی از فردا شنبه به مدت یک هفته فقط در شهرستان ساری، آمل و بهشهر به عنوان مناطق با وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

- ایسنا/مازندران استانداری مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی ادارات استانی و شهرستانی از فردا شنبه به مدت یک هفته فقط در شهرستان ساری، آمل و بهشهر به عنوان مناطق با وضعیت قرمز کرونایی تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به اعلام معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص تعطیلی ادارات در شهرهای قرمز از تاریخ 1399/09/08 تا 1399/09/14 قطعی بوده، بنابراین تمامی ادارات استانی و شهرستانی با وضعیت قرمز تعطیل می باشند و صرفا حضور مدیران کل و معاونین و روسای سازمان ها و مدیران مستقل واحدهای شهرستانی الزامی است.

حضور مدیران و کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص مدیرکل یا مدیران سازمان های استانی در حداقل میزان و بنابه ضرورت خواهد بود.

همچنین طبق این اطلاعیه مدیران کل استان باید هماهنگی لازم را در وظایف محوله با استانداری داشته باشند و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران و بابل مستثنی بوده و به تشخیص رییس دانشگاه باید اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ادارات در شهرهای قرمز مازندران

تعطیلی ادارات در شهرهای قرمز مازندران