مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 01:252020-11-27بين الملل

دیپلمات روس: دانشمند ایرانی با چراغ سبز آمریکا ترور شد


معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در پیامی توییتری گزارش نیویورک تایمز درباره ترور محسن فخری زاده را نشانگر چراغ سبز آمریکا برای انجام این اقدام تروریستی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک دیپلمات روس گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را نشانگر انجام این اقدام تروریستی با چراغ سبز آمریکا عنوان کرد.

دیمیتری پولیانسکی معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در صفحه توییتر خود نوشت: گزارش روزنامه نیویورک تایمز نشانگر بازتابی از آمادگی آمریکا برای دادن چراغ سبز به ترورهای سیاسی برون مرزی است.

این دیپلمات روس با کنایه به آمریکایی ها افزود: این چیزی نیست که یک کشور دموکراتیک بتواند به آن افتخار کند.

لازم به ذکر است که روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام اطلاعاتی از دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور روز جمعه دانشمند ایرانی خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، نیویورک تایمز به نقل از این مقامات اطلاعاتی نوشت که رژیم صهیونیستی پشت ترور محسن فخری زاده دانشمند ایرانی بوده است.

این روزنامه آمریکایی ادامه داد: اینکه آمریکا تا چه میزان قبل از انجام این عملیات از آن اطلاع داشته، مشخص نیست اما آمریکا و اسراییل دو هم پیمان نزدیک هستند و سابقه طولانی در به اشتراک گذاشتن اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: دانشمند ایرانی با چراغ سبز آمریکا ترور شد

دیپلمات روس: دانشمند ایرانی با چراغ سبز آمریکا ترور شد