مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 23:552020-11-27سياسي

تعطیلی تمام ادارات استان مرکزی در شهر های قرمز


در هفته آینده تمامی ادارات استان به غیر از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها در شهر های قرمز تعطیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید علی آقازاده شامگاه هفتم آذرماه در خصوص ارزیابی محدودیت های کرونایی اخیر بیان کرد: در طول هفته گذشته همه دریافت ها و مشاهدات و اخبار دریافت شده از استان نشان داد که مردم طرح محدودیت را خوب مدیریت کردند.

فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس راه و نیروی انتظامی، اعضای شورای تامین و اعضای بسیج در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی خوب عمل کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد استان در هفته گذشته بسیار رضایت بخش بود و مردم به خوبی مدیریت داشتند به طوری بیش از 90 درصد گزارشات نشان می دهند که در هفته گذشته موفق بودیم، گفت: با مقایسه آمار هفته چهارم آبانماه و هفته اول آذرماه، نتایج نشان می دهد که موارد مثبت ویروس کرونا در هفته اول آذرماه نسبت به هفته چهارم آبانماه 14 درصد کاهش یافته است و از حدود 1860 نفر به 1410 نفر رسیده، همچنین موارد بستری با 37 درصد کاهش به 227 نفر رسیده است.

آقازاده که در گفت و گوی تلویزیونی سخن می گفت، افزود: خوشبختانه در موارد فوتی کاهش 20 درصدی رقم خورده است به طوری که از 83 مورد فوتی در هفته پایانی آبانماه به 67 مورد در هفته اول آذرماه رسیده ایم، البته نتیجه این همکاری مردم در هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تمام ادارات استان مرکزی در شهر های قرمز

تعطیلی تمام ادارات استان مرکزی در شهر های قرمز