مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 23:352020-11-27دانش

بخشنامه جدید وزیر علوم درباره وضعیت تعطیلی دانشگاه ها


وزیر علوم با ابلاغ بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام های تعطیلی مجموعه های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه ای به رؤسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام های تعطیلی مجموعه های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو ابلاغیه های قبلی در خصوص کاهش حضور اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی در شرایط ناشی از همه گیری بیماری کووید 19، با توجه به دستور رییس جمهور و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهر های با وضعیت قرمز و نارنجی، ضروری است در بازه زمانی 99.

9.

8 الی 99.

9.

14، تمام مؤسسات ضمن تعطیل فعالیت های جاری، توجه به برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی، با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رییس موسسه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کار های محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کار های ضروری ایجاد نشود.

در خصوص همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و رؤسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحد های مربوطه انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه جدید وزیر علوم درباره وضعیت تعطیلی دانشگاه ها

بخشنامه جدید وزیر علوم درباره وضعیت تعطیلی دانشگاه ها