مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 22:352020-11-27سياسي

روی دیگر تحصیل مجازی در ایام کرونایی


ورود مهمان ناخوانده ای به نام کرونا ویروس دو ترم است که چهره آموزش های رسمی کشور را متفاوت کرده است و دانشجویان به جای حضور فیزیکی در کلاس های درس از طریق، - رایانه، تبلت، گوشی و سایر ابزارهای هوشمند صدای اساتید را می شنوند و علی رغم کاستی ها و نگرانی های موجود، آموزش های خود را پیگیری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ شیوع کرونا ویروس از همان ابتدا تحولات زیادی در زندگی و برنامه های مرسوم جوامع ایجاد کرد که به طبع آن تمامی تصمیمات و سیاست گذاری ها بر مبنای پیشگیری از شیوع این ویروس تدوین شد، بر این اساس تکنولوژی ها، فضای مجازی و اینترنت به عنوان چتر نجات به طور جدی و علنی وارد عرصه زندگی تک تک افراد قرار گرفت و جوامع با کمک این تکنولوژی چرخ زندگی خود را مجدد به حرکت در آوردند و اجازه ندادند زندگی آنها حتی برای کوتاه مدت دچار وقفه و سکون شود.

دانشگاه ها و مراکز آموزشی از جمله محوری ترین و مهم ترین مراکز در معرض شیوع کرونا ویروس نیز از همان ابتدای ورود کرونا به کشور بساط آموزش حضوری خود را به طور کامل چیدند و به سمت آموزش های مجازی حرکت کردند.

روندی که قبل از شیوع این ویروس در بسیاری از دانشگاه ها به عنوان یک چشم انداز و برنامه طولانی مدت به شمار می رفت و حتی تصور هم نمی کردند روزی درب کلاس های فیزیکی به روی دانشجویان بسته شود و دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی دیگر تحصیل مجازی در ایام کرونایی

روی دیگر تحصیل مجازی در ایام کرونایی