مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:252020-11-27اقتصادي

بسته های اقتصادی طلایی برای سرمایه گذاران 30 استان کشور


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از اجرای باغ ایران زمین و ایجاد فضای رقابتی بین بهترین سرمایه گذاران 30 استان کشور برای ایجادمجموعه های اقامتی و رستوران های متناسب با اقلیم هر استان و منطقه در جزیره کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، هدف از ساخت باغ ایران زمین، که در قالب نقشه ایران با وسعتی بالغ بر 50 هکتار در یکی از نقاط ساحلی کیش جانمایی شده است، سرزندگی اقتصادی و توسعه جزیره، ایجاد ظرفیتی نو برای سرمایه گذاری ملی و محلی و معرفی فرهنگ ایرانی در عرصه بین المللی است.

در ساخت پارک ایران زمین معرفی عناصر هویتی کشورمان مد نظر است، که در سه مبحث تنوع اکولوژیکی ایران، تنوع الگوی زیست انسانی و بخش تاریخی به نمایش در می آید.

بر اساس این گزارش اجرای این طرح از نظر توسعه محیطی فرصتی نو و پایدار برای معرفی ارزش های بومی ایران زمین در جزیره کیش است تا گردشگران داخلی و خارجی به ویژه نسل جوان هنگام سفر به این مقصد گردشگری ملی و بین المللی، با ریشه های فرهنگی و ارزش های ملی ایران پهناور بیشتر آشنا شوند.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ساخت باغ ایران زمین در کیش را ظرفیت سازی بسیار خوبی برای جزیره عنوان کرد و افزود: اگر کشورهای عضو اکو در این طرح مشارکت داشته باشند، فرصت طلایی برای معرفی فرهنگ و تمدن ما در سطح ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های اقتصادی طلایی برای سرمایه گذاران 30 استان کشور

بسته های اقتصادی طلایی برای سرمایه گذاران 30 استان کشور