مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:252020-11-27اقتصادي

سکه ارزان شد


رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم تعطیلی واحدهای طلا و جواهر، باتوجه به فعالیت صرافی ها و تغییرات در قیمت های جهانی طلا، تغییرات در قیمت های سکه و طلا در داخل نیز وجود داشته است که بر اساس همین پارامترهای نرخ ارز و قیمت اونس جهانی در یک هفته اخیر، - هر گرم طلا 100 هزار تومان کاهش یافته و هر قطعه سکه نیز با افت یک میلیون و 100 هزار تومانی، در کانال 10 میلیون تومان قرار گرفته است.

ابراهیم محمدولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: درست است که شهرهایی همچون تهران و مرکز استان هایی با وضعیت قرمز در شیوه ویروس کرونا، با اعمال محدودیت ها، اصناف غیرضروری و از جمله بازار سکه و طلا تعطیل بوده اند، اما شهرستان های کوچک تعطیل نبوده و فعالیت داشته اند و نیاز به مرجع قیمتی داشته اند.

به گفته وی، حدود 95 درصد از همکاران در این صنف مرجع قیمتی خود را سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران قرار می دهند و به همین دلیل ما هم به نوعی مجبور هستیم که حدود 96 تا 97 درصد قیمت ها مشخص و مرجع قیمتی باشد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: این اختلاف سه - چهار درصدی هم به این منظور در نظر می گیریم که زمانیکه بازار فعالیت خود را از سر بگیرد، ممکن است تقاضا ، به همان میزان فاصله ای که در نظر گرفته ایم، کاهشی یا افزایشی اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه ارزان شد

سکه ارزان شد