مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 21:052020-11-27سياسي

وضعیت فعالیت ادارات لرستان در هفته پیش رو مشخص شد


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان نحوه فعالیت ادارات در استان را بر اساس وضعیت شهرها به لحاظ شیوع کرونا عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حمید کشکولی در مصاحبه تلفنی با خبر 23 شبکه استانی افلاک نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در هفته آینده را تشریح کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا شهرهای کشور از نظر شیوع بیماری کرونا در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد دسته بندی می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به این تقسیم بندی شهرهای خرم آباد، بروجرد و الشتر در وضعیت قرمز، الیگودرز، ازنا، دورود، پلدختر، کوهدشت، دلفان و رومشکان وضعیت نارنجی و شهرستان چگنی در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون استاندار لرستان در خصوص نحوه حضور کارکنان در هفته آینده افزود: دستگاه های اجرایی خدمات رسان و ضروری در شهرهای دارای وضعیت زرد با تمام ظرفیت و سایر دستگاه های اجرایی با یک سوم کارکنان خود فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس  تصمیم اتخاذ شده، دستگاه های خدمات رسان و ضروری در شهر های نارنجی نیز با 2 سوم کارکنان و سایر ادارات با 50 درصد ظرفیت هفته آینده را فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فعالیت ادارات لرستان در هفته پیش رو مشخص شد

وضعیت فعالیت ادارات لرستان در هفته پیش رو مشخص شد