مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 20:102020-11-27بين الملل

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده


ترور کور و بزدلانه شهید محسن فخری زاده واکنش های بین المللی زیادی را به دنبال داشته است و رسانه ها، تحلیل گران و ناظران خارجی دیدگاه های مختلفی پیرامون آن مطرح کرده اند.

- بین الملل تابناک: ترور کور و بزدلانه شهید محسن فخری زاده واکنش های بین المللی زیادی را به دنبال داشته است و رسانه ها، تحلیل گران و ناظران خارجی دیدگاه های مختلفی پیرامون آن مطرح کرده اند.

نخست وزیر سابق سوئد ترور دانشمند هسته ای ایران را تلاشی برای جلوگیری از بازگشت آمریکا به برجام دانست.

کارل بیلدت رییس اندیشکده شورای روابط خارجی اروپا در واکنش به ترور دانشمند هسته ای در توییتر نوشت: بعید نیست که این کشتار هدفمند بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از احیای دیپلماسی دولت بایدن و بازگشت به توافق هسته ای باشد.

مارک فیتزپاتریک مدیر اجرایی اندیشکده بین المللی مطالعات استراتژیک آمریکا در توییترش نوشت: دلیل ترور محسن فخری زاده جلوگیری از پتانسیل جنگی ایران نبود، بلکه جلوگیری از دیپلماسی بود.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اقدام به بازنشر پیامی در توییتر کرده که در این پیام آمده شهید فخری زاده سال ها در لیست ترور موساد بوده است.

آموس یادلین، فرمانده سابق اطلاعات ارتش اسراییل در واکنش به ترور شهید فخری زاده: چنین اقدامی می تواند ایران را به سوی واکنش خشونت آمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده

واکنش های گسترده بین المللی به ترور شهید محسن فخری زاده