مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 20:102020-11-27بين الملل

ترور فخری زاده می تواند اقدام مشترک آمریکا و اسراییل باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال اقدام دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در بازنشر توییت یک خبرنگار صهیونیست که در باره ترور شهید محسن فخری زاده بود، - رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند توییت رییس جمهور آمریکا درباره ترور دانشمند هسته ای ایران می تواند به معنای مشارکت این کشور در این ترور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به دنبال اقدام دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در بازنشر توییت یک خبرنگار صهیونیست که در باره ترور شهید محسن فخری زاده بود، رسانه های رژیم صهیونیستی این اقدام او را حاوی پیام دانستند.

شبکه خبری المیادین لبنان به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد: از توییت رییس جمهور ترامپ اینگونه فهمیده می شود که عملیات ترور فخری زاده احتمالا اقدام مشترک آمریکا و اسراییل بوده است .

یوسی میلمن ، خبرنگار صهیونیست بعد از ترور شهید فخری زاده در صفحه توییتر خود به زبان انگلیسی نوشته که ترور شهید فخری زاده ضربه ای روانی و فنی به ایران است.

رییس جمهور آمریکا همین توییت را بازنشر کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین نوشتند که برنامه هسته ای ایران هزاران مهندس و تکنسین دارد که همه آن ها شاگردان فخری زاده هستند و مسیر پیشرفت آن ها از قبل مشخص شده است؛ لذا به رغم اینگونه عملیات، این برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور فخری زاده می تواند اقدام مشترک آمریکا و اسراییل باشد

ترور فخری زاده می تواند اقدام مشترک آمریکا و اسراییل باشد