مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:452020-11-27سياسي

مسببان ترور دانشمند هسته ای ایران در انتظار انتقام ملت ایران باشند


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تأکید کرد: مسببان پیدا و پنهان ترور شهید فخری زاده در انتظار انتقام ملت ایران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در بیانیه ای شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت و این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: ترور کوردلانه و ناجوانمردانه رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که از دانشمندان برجسته کشور محسوب می شد، بار دیگر دشمنی و خباثت بدخواهان این ملت و نظام را برملا کرد که برای دستیابی به اهداف و توطئه های شوم خود، شخصیت های دانشمند و علمی را ترور و به شهادت می رسانند.

  وی افزود: قطعاً دشمنان ملت ایران که در اجرای سیاست های تحریم و فشار حداکثری ناکام مانده اند، از خشم و عصبانیت به این گونه اقدامات بزدلانه و رذیلانه روی آورده اند.

  مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل ضمن هشدار درباره اینکه مسببان پیدا و پنهان ترور شهید فخری زاده در انتظار انتقام ملت ایران باشند، تاکید کرد: چنین اقداماتی هرگز نمی تواند استواری ملت ایران را در راه مقاومت و شکست توطئه های دشمن جنایتکار و دستیابی به توسعه و پیشرفت علمی متوقف نماید و ملت ایران انتقام خون این شهید والامقام را از عوامل تروریست و حامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسببان ترور دانشمند هسته ای ایران در انتظار انتقام ملت ایران باشند

مسببان ترور دانشمند هسته ای ایران در انتظار انتقام ملت ایران باشند