مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 17:352020-11-27ورزشي

سایپا فاتح بازی بزرگ هفته/ شهرداری ارومیه روی ریل برد


در پایان دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، تیم سایپا پیروز بازی بزرگ هفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز جمعه با برگزاری شش دیدار به میزبانی تهران و در خانه والیبال و سالن فدراسیون برگزار شد.

در حساس ترین بازی هفته، تیم سایپا تهران موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم صدرنشین سیرجان را شکست دهد تا فاتح بازی بزرگ هفته شود.

در دیگر بازی مهم این هفته، تیم هراز آمل و شهرداری ورامین که هر دو بازی گذشته خود را واگذار کرده بودند رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز آمل با نتیجه 3 بر صفر تیم شهرداری ورامین را شکست دادند.

در دیگر بازی مهم امروز تیم آذرباتری ارومیه موفق شد با شکست خاتم اردکان نخستین برد خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر والیبال را رقم بزند.

شاگردان پیمان اکبری نیز در تیم شهرداری ارومیه همچنان بر ریل پیروزی قرار دارند و امروز با نتیجه 3 بر صفر تیم شهرداری گنبد را از پیش رو برداشتند.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال راهیاب ملل مریوان 2- شهرداری قزوین 3 خاتم اردکان 1- آذرباتری ارومیه 3 سایپا 3- فولاد سیرجان 1 هورسان رامسر صفر – شهداب یزد 3 شهداری ورامین صفر- لبنیات هراز .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایپا فاتح بازی بزرگ هفته/ شهرداری ارومیه روی ریل برد

سایپا فاتح بازی بزرگ هفته/ شهرداری ارومیه روی ریل برد