مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 17:052020-11-27سياسي

ترور شهید فخری زاده عزم توسعه هسته ای ایران را دوچندان خواهد کرد


ترور شهید فخری زاده عزم ملت ما در توسعه علم هسته ای ایران را دوچندان خواهد کرد.

- منصور آرامی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به ترور شهید فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، ریشه این دست از اقدامات تروریستی را جریان استکبار و بخصوص از ناحیه صهیونیست ها دانست و اظهار کرد: از زمان هسته ای شدن کشورمان تا به امروز شاهد دشمنی های مستمر آمریکا و اسراییل غاصب در مسیر مسدودساختن این حرکت عظیم علمی و تکنولوژیکی هستیم.

وی عنوان داشت: عناد با پیشرفت عمومی ملت ایران در عرصه های مهم و راهبردی، دلیل اصلی طراحی ترور دانشمندان هسته ای کشورمان است و امروز نیز خون پاک و مطهر شهید دیگری، گواهی بر اصالت این راه و حقانیت ملت ایران بشمار می رود.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر و حاجی آباد افزود: استکبار ایران اسلامی را در تضاد با منافع خویش می بیند و برخی مرتجعان منطقه ای نیز به احتمال زیاد در این جنایت امروز بر علیه یک نخبه تمام عیار و دانشمند هسته ای کشورمان دست دارند و آنچه امروز رخ داد بر علیه کلیت ملت ایران بود.

آرامی با تصریح بر این که در طول 42 ساله بعد از انقلاب اسلامی، شهدای زیادی به راه افتخار، عزت و اقتدار ایران تقدیم شده و شهید فخری زاده نیز یکی دیگر از نشانه های روشن حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده عزم توسعه هسته ای ایران را دوچندان خواهد کرد

ترور شهید فخری زاده عزم توسعه هسته ای ایران را دوچندان خواهد کرد