مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:502020-11-27سياسي

ترور شهید فخری زاده بار دیگر باطل بودن مسیر مذاکره با دشمن را اثبات کرد


پیام تسلیت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده: بسم الله الرحمن الرحیم ملتی که [جوانانشان] از شهادت در راه هدف ـ که همان اسلام ‎ ‏است ـ استقبال می کنند، - پیام تسلیت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده؛ ترور شهید فخری زاده بار دیگر باطل بودن مسیر مذاکره با دشمن را اثبات کرد این ترور بار دیگر کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران را آشکارتر کرد تا برای منکران این حقیقت حجتی تمام کننده باشد، حجتی که حتی بعد از ترور سردار مجاهد اسلام شهید سلیمانی برای غرب پرستان وطنی به قطعیت نرسید و به دنبال مذاکره و ارتباط با دشمنان اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند.

پیام تسلیت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده: بسم الله الرحمن الرحیم ملتی که [جوانانشان] از شهادت در راه هدف ـ که همان اسلام ‎ ‏است ـ استقبال می کنند، از سوءقصد ها و ترور ها نمی هراسند.

‎ ‏سوءقصد به اشخاصی که در طول عمر، به خدمت خالق و خلق ‎ ‏اشتغال داشته اند، اراده آنان را مصمم تر و حقانیت مکتب را ‏ واضحتر می نماید.

(امام خمینی ره) اتحادیه ی دفتر تحکیم وحدت شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند بزرگ هسته ای - دفاعی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده بار دیگر باطل بودن مسیر مذاکره با دشمن را اثبات کرد

ترور شهید فخری زاده بار دیگر باطل بودن مسیر مذاکره با دشمن را اثبات کرد