مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 16:302020-11-27ورزشي

شروع 3 امتیازی ذوب آهن


تیم فوتبال بانوان ذوب آهن هفته نخست این فصل لیگ برتر را با پیروزی پرگل مقابل هیئت فوتبال البرز آغاز کرد.

- فصل تازه رقابت های فوتبال بانوان باشگاه های کشور امروز (جمعه7 آذر ماه) و از ساعت 14 آغاز شد، در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر که شب گذشته ذوب آهن و پیکان در لیگ برتر آقایان به تساوی یک بر یک رسیده بودند، تیم بانوان ذوب آهن موفق به شکست 3 بر صفر میهمان خود یعنی هیئت فوتبال البرز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مژگان مدایم زاده سرمربی ذوبی ها در این دیدار ترکیب زهرا خواجوی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، ساراسبزواری، سحر رمضانی، سارا ظهرایی نیا، مرضیه نیکخواه، نگین زندی، شیوا فاضلی و زهرا عظیمی را به میدان فرستاد.

در مقابل نیز نسیم پیله ور از ترکیب اولیه منیژه زینی وندیان، سمیرا قاشیه، فاطمه بهرام پور، الهام عبدالرحمانی، مهسا حسن زاده، سیده زهرا معصومی، سمانه قاشیه، زهراخضری، فاطمه خندان، آیدا فرضی پور و سارا قمی در این دیدار استفاده کرد.

هر دو تیم شروعی پر نوسان و همراه با اشتباهات زیاد داشتند؛ اما کم کم این البرزیها بودند که فشار زیادی روی دروازه خواجوی سنگربان ملی پوش جدید ذوب آهن آوردند که تیر دروازه آنها را ناکام گذاشت و در چند نوبت نیز خواجوی مانع گلزنی مهاجمان هیئت فوتبال البرز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع 3 امتیازی ذوب آهن

شروع 3 امتیازی ذوب آهن