مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 15:402020-11-27اقتصادي

کاشت 2000 نهال مثمر در مناطق جنگلی سنندج


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج گفت: همزمان با هفته بسیج و در راستای نهضت مردمی توسعه فضای سبز بیش از 2 هزار اصله نهال مثمر در مناطق جنگلی این شهر غرس شد.

- آسوز شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طی دو سال اخیر شاهد حرکتی بزرگ در راستای توسعه فضای سبز در شهر سنندج هستیم و این مهم با مشارکت گروه های زیست محیطی و دوست داران طبیعت انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی چندین پروژه فضای سبز و درختکاری در شهر سنندج آغاز شده است که خوشبختانه تاکنون چندین پروژه با مجموع بیش از 300 هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: همزمان با هفته مبارک بسیج و برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای بسیجی توسط این سازمان بیش از 500 اصله نهال مثمر در تپه الله اکبر که از یادمان های دفاع مقدس کردستان است غرس شد.

شعبانی افزود: با مشارکت گروه های مردمی و فعالان زیست محیطی سنندج نیز امروز در دامنه کوه آبیدر بیش از هزار و 500 اصله نهال غرس شد و روند کاشت نهال در مناطق جنگلی در روزهای پیش رو نیز توسط گروه های مردمی ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: مردم فرهنگی و دوست دار محیط زیست سنندج در ایام مختلف سال با تلاش های گروهی به نجات مناطق جنگلی و فضای سبز ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 2000 نهال مثمر در مناطق جنگلی سنندج

کاشت 2000 نهال مثمر در مناطق جنگلی سنندج