مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-27اقتصادي

بازار سرمایه برای رشد پتانسیل دارد


برآیند کلی بورس رابطه مستقیمی با وضعیت بازارهای موازی دارد و قیمت ارز در مقابل پول ملی روند نزولی گرفته و در بازارهای طلا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بهروز شهدایی، کارشناس بازار سرمایه می گوید: برآیند کلی بازارسرمایه رابطه مستقیمی با وضعیت بازارهای موازی دارد و قیمت ارز در مقابل پول ملی روند نزولی گرفته و در بازارهای طلا، خودرو و مسکن قیمت ها به سمت کاهشی شدن در حرکت هستند از این رو بازار در چنین وضعیتی از پتانسیل مناسبی برای رشد برخوردار است اما منوط بر اینکه مسئولان با شیوه نامه ها و دستورالعمل های ناگهانی آرامش بازار را به هم نریزند.

اگر وضعیت بازارهای موازی با همین روند ادامه یابد و شاهد تصمیمات ناگهانی مسئولان برای بورس نباشیم دلیلی برای پیشروی مثبت بازار وجود ندارد.

بازار سرمایه ریزش غیر قابل تصوری را تجربه کرد، اما اینکه چرا بازار رشد نمی کرد و به مدار صعودی بازنمی گشت دلایل زیادی دارد.

یکی از مهم ترین دلایل ریزش طولانی مدت قیمت سهام، روند صعودی و طولانی مدت قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو از اواسط تابستان است برهمین اساس سرمایه گذاران توجه چندانی به بازار سهام نداشتند.

وی با بیان اینکه بازار سرمایه با ریسکی ذاتی همراه است، عنوان می کند: این ریسک ذاتی محصول سال 99 نیست و مولود تاخیر برخی سیاست گذاری ها در بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرمایه برای رشد پتانسیل دارد

بازار سرمایه برای رشد پتانسیل دارد