مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-27ورزشي

اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همت جوانانه در زنجان


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این اداره کل در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در دوران شیوع ویروس کرونا از پیشگامان و پیشتازان کشور بوده است، - علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که اداره کل ورزش و جوانان استان توجه ویژه به آن دارد، بحث پروژه های عمرانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در یکسال گذشته 19 مکان ورزشی با مساحت 23 هزار و 514 متر مربع به فضاهای ورزشی استان افزوده شده است، تصریح کرد: از این رقم 15 هزار و 506 متر مربع فضای سرپوشیده و 8 هزار و هشت متر مربع فضای روباز است.

وی تصریح کرد: 492 میلیارد و 800 میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است و با افتتاح این طرح ها 10 هزار و 986 متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده و 6 هزار و 904 متر مربع به فضای روباز ورزشی استان زنجان افزوده شد.

خلیلی ادامه داد: در کل و در یکسال گذشته 19 مکان ورزشی با مساحت 23 هزار و 514 متر مربع با اعتبار 712 میلیارد و 800 میلیون ریال به فضاهای ورزشی استان افزوده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این فضاهای ورزشی شامل سالن های سرپوشیده و چمن های مصنوعی، خانه جوانان و همچنین پنج استخر افتتاح شده است که سه استخر خصوصی و دو استخر دولتی ست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همت جوانانه در زنجان

اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همت جوانانه در زنجان