مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 12:002020-11-27اقتصادي

شرایط سفر بین شهری اعلام شد


با توجه به اعمال محدودی های تردد برای مقابله با بیماری کرونا در سراسر کشور، سلامت و امکان سفر تمامی مسافران با توجه به کد ملی آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، از ابتدای هفته و با توجه به محدودیت اعمال شده، پیش از صدور بلیت برای مسافران ناوگان عمومی بین شهری، کد ملی آنها در سامانه متصل به سامانه بانک اطلاعاتی بیماران کرونایی وزارت بهداشت، استعلام شده و در صورت ابتلای فرد به کرونا، از صدور بلیت و سفر فرد کرونایی جلوگیری می شود.

سفر با خودروی شخصی انجام نمی شود و در مقابل سفر با وسایل نقلیه عمومی در اولویت قرار گرفته البته برای انجام این سفرها الزاماتی باید رعایت شود به طوری که با توجه به زیرساختی که فراهم شده؛ برای صدور بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار ، ابتدا کد ملی از مسافر دریافت می شود و سپس استعلام سلامت فرد از نظر ابتلا به کرونا از سامانه ای که متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، انجام می شود و در صورت منفی بودن ابتلا به کرونا برای مسافرات بلیت صادر می شود.

متقاضیان سفر با ناوگان عمومی بین شهری می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.

safarvip.

com/ و درج کد ملی، استعلام صدور بلیت را به راحتی انجام دهند و در عرض چند ثانیه متوجه شوند امکان سفر بین شهری را دارند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سفر بین شهری اعلام شد

شرایط سفر بین شهری اعلام شد