مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-27بين الملل

از «حزب الله» یاد گرفتم که با رژیم صهیونیستی مذاکره نکنم


«ماهر الاخرس» که پس از 103 روز اعتصاب غذا، سرانجام تل آویو را وادار به آزادی خود ساخت، در سخنانی تأکید کرد: از «حزب الله» لبنان یاد گرفتم که با رژیم صهیونیستی مذاکره نکنم.

- ماهر الاخرس که پس از 103 روز اعتصاب غذا، سرانجام تل آویو را وادار به آزادی خود ساخت، در سخنانی تأکید کرد: از حزب الله لبنان یاد گرفتم که با رژیم صهیونیستی مذاکره نکنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، ماهر الاخرس اسیر آزادشده فلسطینی در سخنانی در روز دوم آزادی اش از بند رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: من درس هایی را از حزب الله لبنان آموختم و لازم است از این گروه مقاومتی تمجید کنم.

بر اساس این گزارش، الاخرس تأکید کرد: من از حزب الله آموختم که هیچگاه با صهیونیستها وارد مذاکره نشوم و خود با مقاومت و ایستادگی حقم را از آنها بگیرم.

به یاد دارم زمانی که صهیونیستها برای عقب نشینی از خاک لبنان در سال 2000 به دنبال مذاکره با حزب الله بودند سید حسن نصرالله به آنها گفت که شما بدون مذاکره خاک لبنان را اشغال کردید و بدون مذاکره نیز باید از اراضی اشغالی خارج شوید.

اسیر آزادشده فلسطینی در ادامه یادآور شد: حزب الله این درس را به من داد که مذاکره با اشغالگران هیچ نتیجه ای ندارد و باید این درس، الگو قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «حزب الله» یاد گرفتم که با رژیم صهیونیستی مذاکره نکنم

از «حزب الله» یاد گرفتم که با رژیم صهیونیستی مذاکره نکنم