مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-27سياسي

آقای ملک زاده! وضعیت امروز دستپخت عملکرد امثال شما است


عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ضمن درخواست از آیت الله رییسی برای ورود به مسئله استعفای معاون وزیر بهداشت، گفت: آقای ملک زاده! این بلا که بر سر ملت آوار شده، - قاسم جعفری عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: اگر  حادثه ای هوایی رخ دهد و مثلا 150 نفر  قربانی به جا گذارد همگان به حق دچار ماتم می شویم؛ اما اینک روزانه چند صد نفر آرام و مظلوم چون شمع می سوزند و به سان ماهی جدا شده از آب از  تنگی نفس  له له می زنند و آرام می گیرند.

وی افزود:  اگر در حین عملیات نظامی نه یک فرمانده، حتی یک سرباز صحنه را رها کند بلافاصله در محکمه نظامی و حتی دادگاه صحرایی محاکمه می شود.

کسی نیست بپرسد جناب آقای ملک زاده ، آقای  نوبخت و .

این بلا که بر سر ملت با این گستردگی  آوار شده است، دستپخت عملکرد امثال شماها است.

این استاد دانشگاه در ادامه از آیت الله رییسی خواست به مسئله استعفای ملک زاده ورود کند و افزود: این مردم چه جرمی کردند که گرفتار کسانی شوند که به خاطر بی عرضگی و بی بهره گی از هنر مدیریت، چوب حراج به جان مردم ایران زده اند و حالا هم چون شتر مست غرش کنان بر سر مردم منت می گذارند که ما استعفا می دهیم ؟! جعفری تاکید کرد: چرا باید بی دلیل آمار بالای ابتلا در دیگر کشورها را بهانه کنیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ملک زاده! وضعیت امروز دستپخت عملکرد امثال شما است

آقای ملک زاده! وضعیت امروز دستپخت عملکرد امثال شما است