مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-27سياسي

نخستین دادگاه الکترونیکی بین المللی در مجتمع قضایی دادگاه خانواده کرمان برگزار شد


رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری نخستین دادگاه الکترونیکی بین المللی در این استان خبر داد و گفت: این دادگاه در حالی از سوی شعبه اول مجتمع خانواده کرمان برگزار شد که زوج ساکن کرمان و زوجه مقیم منچستر انگلیس بوده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از برگزاری نخستین دادگاه الکترونیکی بین المللی در این استان خبر داد و گفت: این دادگاه در حالی از سوی شعبه اول مجتمع خانواده کرمان برگزار شد که زوج ساکن کرمان و زوجه مقیم منچستر انگلیس بوده است.

یدالله موحد در تشریح این خبر افزود: جلسه رسیدگی به این پرونده از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت آنلاین و با رعایت اختلاف ساعت 3.

5 ساعته ایران و منچستر انگلیس به ریاست حجت الاسلام محمد شفیعی برگزار شد که در نوع خود بی نظیر است.

وی تصریح کرد: به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و با توجه به اینکه زوجه به منظور حضور در دادگاه باید مسافت و هزینه های سنگینی را پرداخت می کرد، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این دادگاه به صورت آنلاین در مجتمع قضایی خانواده کرمان انجام شد.

موحد اضافه کرد: با برگزاری این دادگاه به صورت آنلاین، طرفین دعوی توانستند با صرف کمترین زمان و بدون صرف هزینه، در یک دادرسی عادلانه به صورت مجازی و فعال حضور داشته باشند و دفاعیات خود را به دادگاه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دادگاه الکترونیکی بین المللی در مجتمع قضایی دادگاه خانواده کرمان برگزار شد

نخستین دادگاه الکترونیکی بین المللی در مجتمع قضایی دادگاه خانواده کرمان برگزار شد