مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-27اقتصادي

لزوم افزایش بهره وری با استفاده بهینه از امکانات درمانی


استاندار خوزستان بر لزوم افزایش بهره وری با استفاده بهینه از دستگاه ها و امکانات و تجهیزات به عنوان سرمایه های موجود تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر لزوم افزایش بهره وری با استفاده بهینه از دستگاه ها و امکانات و تجهیزات به عنوان سرمایه های موجود تاکید کرد.

غلامرضا شریعتی در مراسم تحویل 30 دستگاه آمبولانس بازسازی شده و افتتاح سایت تعمیرات خودروهای امدادی 115 جنوب غرب کشور که امروز (7 آذرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته به علت اینکه عمده درآمد کشور از مالیات و چنین مسائلی حاصل می شود، دولت خود را نسبت به مردم پاسخگو می داند و سعی می کند بهره وری را بالا ببرد بنابراین در چنین کشورهایی از یک دستگاه یا سیستم پس از 15 تا 20 سال نیز استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به بی استفاده ماندن دستگاه ها و تجهیزات بلااستفاده، افزود: در ایران نعمت نفت را داریم و همین طور خرج می کنیم و کشور را به انبار دپوی آهن آلات تبدیل کرده ایم و این سرمایه ها را به چنین انبارهایی تبدیل کرده ایم.

استاندار خوزستان گفت: از طرفی نیز آموزش سرمایه های انسانی، با تکنولوژی ها متناسب نیست و در نتیجه، یک دستگاه از بین می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش بهره وری با استفاده بهینه از امکانات درمانی

لزوم افزایش بهره وری با استفاده بهینه از امکانات درمانی